پرواز تفریحی آکروباسی

پرواز تفریحی آکروباسی

پرواز تفریحی مخصوص افرادی است که به دنبال هیجان بیشتر می گردند. در پکیج آکروباسی علاوه بر پرواز عادی و تجربه حس معلق بودن در آسمان بی کران می توانید هیجان مانورهای مختلف را نیز را تجربه کنید. در پروازهای آکروباسی خلبان چند تکنیک پروازی مهیج که شامل تغییر مسیرهای ناگهانی، افزایش یا کاهش ارتفاع ناگهانی، چرخش های دوار و غیره می شود را انجام می دهد. افرادی که به دنبال آدرنالین هستند و می خواهند هیجان ناب را تجربه کنند قطعا باید پکیج آکروباسی را انتخاب نمایند.

چنانچه از پرواز با پاراگلایدر می ترسید یا دچار سرگیجه ناشی از ارتفاع می شوید بهتر است اولین تجربه های پرواز خود را با پکیج عادی شروع کنید و در نوبت های بعدی آکروباسی را امتحان کنید.

مدت زمان پرواز آکروباسی 15 دقیقه است و تمامی پروازهای این پکیج شامل بیمه مسئولیت مدنی هستند. پروازهای آکروباسی توسط خلبان های مجرب و حرفه ای انجام می شوند که سابقه زیادی در این کار دارند، پس نیازی نیست نگران امنیت پرواز باشید و می توانید با خیالی آسوده از هیجان پرواز با پاراگلایدر لذت ببرید.

امکان فیلمبرداری یا عکسبرداری با دوربین مخصوص مجموعه در حین پرواز وجود دارد که البته شامل هزینه جداگانه خواهد بود.

برای رزرو بلیط پکیج آکروباسی پروازهای تفریحی آکادمی کاپیتان فلای می‌توانید از طریق واتساپ با شماره های 09129001986 و 09123824541 تماس بگیرید.

تمامی پروازها همه روزه در تایم صبح و عصر، تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب انجام می گیرند.

هزینه پکیج آکروباسی پرواز تفریحی با پاراگلایدر شامل هزینه ترانسفر آفرودی به محل تیک آف روی کوه، هزینه پرواز، هزینه بیمه و هزینه فیلمبرداری می‌شود. طبیعی است که هزینه پروازهای تفریحی آکروباسی از پکیج های عادی گرانتر است.