پرواز تفریحی VIP

پرواز تفریحی VIP

پرواز تفریحی VIP مخصوص افرادی است ک مایلند تایم پرواز طولانی تری داشته باشند و در ارتفاع بالاتری پرواز کنند. در اصول پاراگلایدر سواری هرچقدر بخواهید طول پرواز را طولانی تر کنید باید ارتفاع بیشتری بگیرید. بنابراین در پکیج VIP هم ارتفاع و هم تایم پرواز طولانی را تجربه خواهید کرد. پرواز در ارتفاع بالا حس و حالی متفاوت از پروازهای عادی دارد و صرفا با همین پارامتر هیجان بیشتری را به شما منتقل می کند. البته خلبان برای ارتفاع گیری باید مانورهای چرخشی مشخصی را انجام دهد که خود کم از مانورهای آکروباسی ندارند.

افرادی که ترسی از پاراگلایدر سواری ندارند یا قبلا این تجربه را پشت گذاشته اند می توانند از مزایای پکیج VIP لذت ببرند. خیلی از افراد هم هستند که بعد از انجام یک پرواز عادی یا آکروباسی مایلند مجددا پاراگلایدر سواری را بلافاصله تجربه کنند و تصمیم می گیرند این بار پکیج VIP را انتخاب کنند. این امکان در صورت خالی بودن نوبت بعدی وجود دارد.

مدت زمان پرواز وی آی پی 30 دقیقه است و تمامی پروازهای این پکیج شامل بیمه مسئولیت مدنی هستند. پروازهای VIP توسط خلبان های حرفه ای انجام می شوند پس نیازی نیست نگران امنیت پرواز باشید.

امکان فیلمبرداری یا عکسبرداری با دوربین مخصوص مجموعه در حین پرواز وجود دارد که البته شامل هزینه جداگانه خواهد بود.

برای رزرو بلیط پکیج وی آی پی پروازهای تفریحی آکادمی کاپیتان فلای می‌توانید از طریق واتساپ با شماره های 09129001986 و 09123824541 تماس بگیرید.

تمامی پروازها همه روزه در تایم صبح و عصر، تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب انجام می گیرند.

هزینه پکیج وی آی پی پرواز تفریحی با پاراگلایدر شامل هزینه ترانسفر آفرودی به محل تیک آف روی کوه، هزینه پرواز، هزینه بیمه و هزینه فیلمبرداری می‌شود. طبیعی است که هزینه پروازهای تفریحی VIP از پکیج های عادی و آکروباسی گرانتر است.