پرواز تفریحی همزمان

پرواز تفریحی همزمان

پکیج جذاب پرواز تفریحی همزمان مخصوص دوستانی است که مایلند همراه هم پرواز با پاراگلایدر را تجربه کنند. اگر می خواهید به صورت گروهی و چند نفره با پاراگلایدر پرواز کنید و در حین پرواز با یکدیگر ارتباط داشته باشید تا هیجان پاراگلایدر را با همراهان خود نیز به اشتراک بگذارید، پکیج پرواز همزمان بهترین گزینه برای شماست. افرادی که به دنبال تجارب مشترک و هیجان انگیز هستند معمولا این پکیج را انتخاب می کنند.

خیلی از زوج ها به مناسبت های مختلف تصمیم می گیرند پرواز تفریحی همزمان با پاراگلایدر را تجربه کنند. پروازهای همزمان معمولا از نوع عادی هستند و مانورهای پیچیده در آن ها انجام نمی شود. البته در صورت درخواست مسافر (که باید از ابتدا مطرح شود) مانورهای آکروباسی هم می توان انجام داد اما طبیعتا هزینه بیشتری را در بر خواهد داشت. در واقع شما می‌توانید هر نوع پرواز تفریحی (عادی، آکروباسی، وی آی پی) را به صورت تفریحی انجام دهید.

مدت زمان پرواز همزمان بین 15 تا 30  دقیقه است و تمامی پروازهای این پکیج شامل بیمه مسئولیت مدنی هستند. پروازهای همزمان توسط خلبان های حرفه ای انجام می شوند کاملا ایمن هستند.

امکان فیلمبرداری یا عکسبرداری با دوربین مخصوص مجموعه در حین پرواز وجود دارد که البته شامل هزینه جداگانه خواهد بود.

برای رزرو بلیط پکیج پرواز تفریحی همزمان در آکادمی کاپیتان فلای می‌توانید از طریق واتساپ با شماره های 09129001986 و 09123824541 تماس بگیرید.

تمامی پروازها همه روزه در تایم صبح و عصر، تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب انجام می گیرند.

هزینه پکیج پرواز همزمان شامل هزینه ترانسفر آفرودی به محل تیک آف روی کوه، هزینه پرواز، هزینه بیمه و هزینه فیلمبرداری می‌شود. هزینه پروازهای همزمان به نوع پروازی که انتخاب می کنید بستگی خواهد داشت.